Ik breng het altijd zo: onze klant heeft bepaalde behoeftes op het gebied van processen. Die moeten geautomatiseerd worden. Microsoft heeft de gereedschapskist om in die behoeftes te voorzien. Vol tools, hamers en zagen. Maar die klant heeft geen idee welke hamer, of misschien moet het wel een nietmachine zijn, hij moet gebruiken. Daar help ik bij. Ik ben de brug tussen wat de klant wil, de tools die er beschikbaar zijn en welke tool het meest geschikt is voor welk probleem.
Wat niet? Ik kom op veel verschillende plekken binnen het bedrijf en kom in aanraking met het hele Microsoft landschap. Ik ben continu bezig met het maken van de vertaalslag tussen wat er bij de klant speelt en hoe wij dat gaan oplossen. De ene dag zit ik bij een productiebedrijf aan tafel die systemen levert aan spoorwegen, de andere dag bij een bedrijf dat handelt in iets compleet anders. Die grote diversiteit aan bedrijven maakt het heel dynamisch.
Ik zoek ook altijd nieuwigheden op en bedenk wat we met die nieuwe features zouden kunnen betekenen voor een klant. Daar krijg ik elke dag energie van. Leuke dingen!
Ik wil ervoor zorgen dat maatwerk binnen nu en vijf jaar niet meer noodzakelijk is voor GAC-klanten, door de inzet van het Power Platform. Met dat platform kunnen we superflexibel inspelen op de klantvraag. Door daar serieus met klanten naar te kijken maken we hun leven (en dat van ons) écht makkelijker!
Tja, gewoon door killer demo’s te blijven geven! Zorgen dat die conversie ratio omhoogschiet. Doordat ik daarnaast precies weet waar onze klanten mee zitten kan ik ook meedenken over content voor onze marketingafdeling. Zo kunnen zij er weer voor zorgen dat wij als specialist top of mind worden bij onze doelgroep!
Vroeger vond ik spreekbeurten en presentaties verschrikkelijk, tegenwoordig doe ik niks anders. Dat heb ik toch even mooi overwonnen. Nu vind ik het geven van al die presentaties iedere keer weer gewoon vet! Daarnaast ben ik ook trots op de snelheid waarmee ik onze systemen eigen heb weten te maken en help ik collega’s of studenten om net zo snel up-to-speed te worden!
Je bericht is verzonden, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.