Vooraf keek Tom naar GAC als een moderne en transparante organisatie, waar de tevredenheid van zowel de klant als de medewerker voorop staat. Dit beeld vormde hij naar aanleiding van de persoonlijke benadering gedurende de sollicitatieprocedure, de ervaringsverhalen van onze collega’s en daarnaast de vele filmpjes die er op het web te vinden zijn. Dit beeld kan hij nu, naar eigen zeggen volledig bevestigen! De sfeer en collegialiteit binnen GAC hebben hem positief verrast. Zo is hij via diverse kanalen op een creatieve maar vooral warme manier onthaald. Werden er direct agenda’s vrijgemaakt om virtueel kennis met elkaar te kunnen maken en staan zijn collega’s voor hem klaar.
Het is vreemd om in coronatijd bij een nieuwe werkgever te starten. Zo vond de rondleiding op zijn eerste werkdag plaats in een wel heel opgeruimd en rustig kantoor. Van de normaal zo gezellige drukte bij het koffieapparaat was nu geen enkele sprake. Toch kijkt hij positief terug op zijn eerste werkdag en was het prettig dat er een duidelijk onboarding programma op hem lag te wachten. Diverse kennismakingsgesprekken stonden al op de planning, waarvan de meeste via Microsoft Teams plaatsvonden. Dat is aan de ene kant gek, maar – zoals Mark Rutte het zou noemen – is dit ook het nieuwe normaal.
Tom werkt momenteel ongeveer 2 dagen per week vanuit ons kantoor in Oirschot. Dagelijks zijn de collega’s hier door de richtlijnen van het RIVM en de getroffen maatregelen op één hand te tellen. Maar elke keer ziet hij wel weer nieuwe gezichten, volgens Tom is dit misschien nog wel beter dan dat hij op zijn eerste werkdag ruim 140 gezichten had moeten onthouden. Zo zie je maar, elk nadeel heeft zijn voordeel!
GAC heeft duidelijk voor ogen dat de klant anno 2020 niet meer zit te wachten op een platte implementatie van een ERP-pakket. Volgens Tom is een ERP-pakket geen standalone oplossing meer. Organisaties willen juist ondersteund worden bij het digitaal transformeren en Microsoft biedt hierin veel mogelijkheden. GAC zit absoluut niet stil en volgt deze ontwikkelingen op de voet. Het valt hem op dat onze medewerkers erg worden gestimuleerd om hun kennis m.b.t. al deze mogelijkheden verder uit te breiden. Daarnaast dat deze opgedane kennis op een inspirerende manier wordt gedeeld met onze klanten, aan de hand van de diverse Webinars.
Tom heeft zichzelf als doel gesteld om de komende tijd mee voorop te lopen in deze ontwikkelingen en klanten te helpen om tot succesvolle implementaties te komen binnen tijd, scope en budget! Daarnaast hoopt hij binnenkort het spreekwoordelijke GAC smoelenboek te kunnen herkennen en nog vele collega’s in Oirschot te ontmoeten.
Je bericht is verzonden, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.